Reklamation

Är du missnöjd med någon av våra produkter? Vi utreder alla reklamationer. För att ditt ärende ska kunna behandlas så snabbt som möjligt är vi tacksamma om du följer våra anvisningar enligt nedan. Vi beklagar att detta innebär ett merarbete för dig.

Skicka in följande


Prov på produkten
1–2 kex samt den del av förpackningen där vi kan utläsa bäst-före-datum

Information om produkten
• Produktnamn
• Förpackningsstorlek
• Bäst-före-datum
• Inköpsdag
• Butik

Kontaktinformation
• Namn
• Adress
• Postnummer
• Ort
• Telefon dagtid
• E-post

Skicka produkten till

Orkla Confectionery & Snacks Sverige
Konsumentkontakt
Box 1196
171 23 Solna

Konsumentkontakt

Har du frågor kan du också höra av dig till vår konsumentkontakt på telefon 010-142 60 20.
Öppettider: Måndag-torsdag 09:00-11:00.